امام جمعه لامرد گفت: میزهای خدمت در نماز جمعه هر هفته باید ادامه پیدا کند و هر اداره‌ای قبل از نماز، میز خدمت داشته باشد و مسوولان به مردم گزارش دهند زیرا مردم‌دوست دارند گزارش‌های مسوولان را بشنوند.
کد خبر: ۷۶۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 27 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام شیخ علی حسین‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد، با اشاره به ۴۰ سالگی اقامه نماز جمعه در کشور اظهار داشت: با راه‌اندازی نماز جمعه، انقلاب اسلامی شور دیگر پیدا کرد و امروز شاهد آن هستیم در ۹۰۰ شهر اقامه نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی هر شهر صورت می‌گیرد و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که تا ظهور امام زمان(عج) ادامه پیدا خواهد کرد.

وی به بیان دستاوردهای نماز جمعه در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: تقویت آگاهی مردم در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از دستاوردهای نماز جمعه است که به‌عنوان یک رسانه کامل مطالب مهم خود را به طیف‌های مختلف مردم ارائه می‌دهد.

امام‌جمعه لامرد گفت: در پایان هر هفته مردم در یک مکانی جمع می‌شوند و این روحیه جمع‌گرایی شکل می‌گیرد و ایجاد روحیه خودباوری در میان مردم ایجاد می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به دستاوردهای سیاسی نمازجمعه تصریح کرد: از دستاوردهای سیاسی نمازجمعه، تعهد دولت و ملت به هم دیگر است که باید رابطه تنگاتنگ باهم داشته باشند و مسوولان در نمازجمعه حضور پیدا کرده و مردم مشکلات خود را با مسوولان بیان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: میزهای خدمت در نماز جمعه هر هفته باید ادامه پیدا کند و هر اداره‌ای قبل از نماز، میز خدمت داشته باشد و مسوولان به مردم گزارش دهند زیرا مردم‌دوست دارند گزارش‌های مسوولان را بشنوند.

امام‌جمعه لامرد اضافه کرد: نماز جمعه مکان اصلی تجمع نیروهای انقلاب اسلامی بوده است و در جریان بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، می‌بایست طوماری از سوی مردم نوشته می‌شد و به دفتر ارسال می‌شد که ما مردم آمده‌ایم.

وی ابراز داشت: بسیاری از فتنه‌های بزرگ، در نماز جمعه دفن شد که نمونه آن خطبه تاریخی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران در جریان فتنه سال ۸۸ بود.

حسین‌زاده با تقدیر از تلاش‌های ستاد نماز جمعه لامرد اضافه کرد: در ستاد نماز جمعه همه فی سبیل‌الله تلاش و خدمتگزاری می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به‌افتخار آفرینی ورزشکاران لامرد در سطح استان و کشور گفت: خبرهای خوشی از افتخارآفرینی ورزشکاران لامرد در سطح استان و کشور به ما رسیده است که اگر تلاش‌ها بیشتر شود در سکوهای جهانی هم آنان را خواهیم دید و این دور از انتظار نیست.

امام‌جمعه لامرد در مورد دیدار هیئت حماس فلسطین با رهبر معظم انقلاب نیز گفت: شکست اسرائیل حتمی بوده و باید مقاومت و ایستادگی کرد و نماز در مسجدالاقصی خوانده می‌شود و با این مقاومت دشمن شکست خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار